tävling-

jag hade tänkt att dra igång en tävling. ni ska få göra en header till mig, jag blir aldrig själv nöjd med dom jag har så därför överlämnar jag det till er som är intresserade & säkert mycket duktigare.

1. gör en header.
2. skicka in till min mail -
[email protected]
3. kommentera i detta inlägg när ni skickat headern till min mail.

sedan när jag fått in så många jag tycker räcker. så drar tävlingen igång, ni ska få rösta på den ni tycker är finast/bäst.. vinnaren får 10 länkningar under mina kommande 10 inlägg (blogg,facebook,bdb) beroende på vilken sida ni vill att jag ska länka.. låter det bra?! :)

snygg osv..

Kommentarer
Postat av: tova

har skickat min! (:

2011-04-26 @ 20:53:25
URL: http://tovalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0